piątek, 24 lutego 2012

Czarodziejka podświadomości.










11 komentarzy:

  1. Ah Maju, moja polonistko. Z ust mi to wyjęłaś i pięknie ułożyłaś w zdania ;) To wszystko jest szczerą prawdą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz zdjęcia. mało nam ich i prosimy o więcej!!!

    a może masz ochotę zobaczyć nasz ostatni wypad do włoskiej knajpki w sercu Katowic? Zapraszamy: http://lenalona.blogspot.com/2012/02/ciao-katowice.html

    Pozdrawiamy, Lena i Lona z "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z całym tekstem we wpisie! no i muszę, muszę to dodać, pierwsze zdjęcie jest magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka i blog również ;)
    Zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful look. You're very pretty, what camera do you use?

    Sarah
    http://www.ethnicspring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;D
    Zdecydowanie dzień jest za krótki (:
    Zapraszam na niedzielną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twoje klimatyczne posty oraz zdjęcia. Jesteś fotogeniczna i masz super włosy ^.^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście, że obserwuję i również liczę na to, ze dodasz moje konto do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak chodzi mi o Julię Marcell. Dziękuję za komentarz.
    Jakie piękne zdjęcia. ;* Fajny masz styl pisania, taki lekki.
    Oczywiście obserwuję i jeszcze na pewno nie raz tu zaglądnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos! I am a new follower:0 Would you like to follow me back?
    xoxo

    www.adelinaalexander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń