poniedziałek, 12 marca 2012

Daj mi słowo, chcę w nie uwierzyć.





/phot. Anna Ptak/

23 komentarze:

  1. ejejejejeje! znam tą pioseneczkę! słuchałam jej u pewnego pana na tablicy :D <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, a zgadnij skąd ja ją znam. ;)

      Usuń
  2. wyglądasz przepięknie :) i te włosy i spódniczka.
    warto żyć słowami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful nails! I love your hair!

    Azzurra-Bellini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. HEY! que lindo vestido1 lo ame! lindo blog! lindos outfit!
    Gracias por dejar un mensaje en mi blog!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna piosenka, teraz sobie dopiero odtworzyłam :) dzięki za umilenie przedpołudnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś w sobie, uzależniłam się od niej parę dni temu. Ach, nie ma za co, polecam się na przyszłość ;))

      Usuń
  6. Jak tu milutko

    zapraszam do mnie :)

    www.fancyrelish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny outfit ^.^
    post jak zawsze klimatyczny i napisany w tak genialny sposób... ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja świetna :) bardzo podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz ślicznie na tle tego lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :) sukienka ma śliczny wzór :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że jesteś bardzo refleksyjna. a do tego całkiem nieźle się ubierasz:)
    obyś tych swoich marzeń nigdy nie zakopała albo nie sprzedała za pozornie łatwiejsze do zrealizowania.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Masz zupełną rację. Tobie życzę tego samego, Twoje słowa dały mi trochę więcej motywacji.
      Oddychajmy i nigdy nie rezygnujmy z marzeń.

      Usuń
  12. śliczny zestaw, piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia! ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Ci ślicznie za komentarz :) Skończyłam Edukację Artystyczną w Zakresie Sztuk Plastycznych o specjaności grafika warsztatowa i projektowanie przestrzeni.

    Pozdrawiam cieplutko!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice photos and outfit! Love your blog and your style!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny zestaw! Taka sukienke i kurteczke tez bym chciala!

    OdpowiedzUsuń
  17. Love how bohemian and cool you look! That dress is stunning! Love the navajo print on it! And your hair is total perfection!!!! GORGEOUS photos babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I just followed you back<3

    xx

    OdpowiedzUsuń