sobota, 31 marca 2012

Maskarada


Pozwólmy sobie oddychać. Głębiej i sercem.




29 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie piszesz, a to wszystko takie prawdziwe :) / Chciałam Ci polecić rozdanie, w którym ja również biorę udział i zachęcam też Ciebie:)
    Oto link do rozdania: http://p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W stu procentach prawda. Zgadzam sie z kazdym slowem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, a kiedy ruszasz na studia? I co chciałabyś studiować?
    Tak ładnie piszesz, że zapraszam do mnie na wydział kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądałam twoje wcześniejsze posty i muszę przyznać- świetnie rysujesz! W ogóle to masz świetnego bloga! ♥♥

    Obserwujemy?
    http://toosweetcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% true.
    Piękne obrazki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dodaję do obserwowanych... szkoda, że wcześniej tu nie trafiłam. Tam mi się zdaje, że ciekawa z ciebie dziewczyna i do tego masz własny styl. Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the coment, dear!
    You follow one another?
    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, niestety nasze społeczeństwo się zmienia i ludzie są różni. Dziękuje za odwiedziny u mnie, będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. the second painting is so adorable

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Świetne rysunki, zwłaszcza ten drugi. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your post so much! These sketches are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  13. ;)
    zapraszam do mnie.. i do obs.. Możesz kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK..?Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cool blog! I love it!
    I recently did a review on a pretty Lulu’s dress and would love it if you can stop by and check it out, thanks so much!
    JustTututiny

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  16. takie jest życie i w sumie już nic nie poradzimy na to, taka jest ludzka natura.

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę jakbym czytała o sobie, z tą różnicą, że ja się nie uzewnętrzniam, bo po prostu nie chcę, aby moje prawdziwe "ja" znali ludzie, na których mi nie zależy, których nie obchodzę (z wzajemnością). jednak są też osoby, które znają każdą moją maskę, całą mnie, moje marzenia, głupoty, w które chcę wierzyć, moje małe paranoje i wypaczenia.
    są ludzie, dla których trzeba grać. są miejsca, sytuacje, w których nie wypada być w stu procentach sobą.

    + masz świetny styl i świetną kreskę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wyznaję zasadę bycia sobą pomimo wszystko, choć czasem faktycznie jest to trudne. Jednak w tych słowach chodziło mi bardziej o takie zachowania "pod publikę", nie tyle nie uzewnętrznianie się, co granie kogoś zupełnie innego, tylko dla powszechnej akceptacji, zakładanie zawsze innej maski, brak odwagi bycia sobą i spełniania swoich marzeń.
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  18. Bardzo lubię czytać tego typu teksty, takie zupełnie od siebie, czyjeś refleksje. To prawda, że ludzie bardzo często robią lub nie robią czegoś, bo ktoś, bo coś. W stu procentach nie da się tego wyzbyć. Chociaż co do tego czy zachowujemy się naturalnie czy nie. Czasem jest tak, że ktoś odnosi mylne wrażenie patrząc na nas mimo, iż to co mówimy i robimy jest prawdziwe. Trochę nieskładnie napisane, ale chyba wiadomo o co mi chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozumiem o co Ci chodzi :) Fakt, ludzie często źle nas odbierają i to jest bardzo krzywdzące.

      Usuń
  19. bardzo, bardzo, bardzo mi się tu podoba :D
    Pozdrawiam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny ;))
    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No weź, chciałam być pierwsza z notką o maskach :D :D ale trudno, najwyżej oskarżysz mnie o plagiat :**
    Mówiłam już, że kocham Twoje rysunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją dodałam jeszcze przed rekolekcjami, aż się zdziwiłam jak usłyszałam księdza ;)

      Usuń
  22. Dzięki Tobie pokochałam tę piosenkę! ♥
    No i świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekne szkice. Zwlaszcza ten pierwszy ideanie oddaje tresc posta. jestem zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń