wtorek, 6 marca 2012

Przyjdź, zaufaj, zaczaruj.



30 komentarzy:

  1. Twoj blog jest najlepszy ze wszystkich blogów jakie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak z każdą kolejną wiosną każdego kolejnego roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful photos! Congrats.

    Azzurra-Bellini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia:) bardzo ładnie wyglądasz:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Maju, Maju.. ja już coś przewidziałam.. znam taką jedną podkładaczkę kłód i na imię jej Korcza ;) Szykuje się poprawianie naszej kondycji i biegi długodystansowe. Nie ma co, kocham wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;* Wiosna jest piękna, a jedna Korcza nam jej nie zepsuje! Nie pozwolę na to ;)

      Usuń
  6. ja tez jestem juz smeczona zima! ale w poznaniu juz sa ptaki y sloneczno.. ale jeszcie zimno!


    evedeko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podba klimat tych zdjec ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiosnę... Twoje zdjęcia są także wiosenne, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam!
    PS. Polecam Ci usunięcie tch tekstów do przepisywania przy komentowaniu, są bardzo uciążliwe dla komentujących:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna z ciebie dziewczyna ;)
    Pięknie rysujesz !

    OdpowiedzUsuń
  11. http://ludeczka.blogspot.com/2012/02/jak-usunac-weryfikacje-obrazkowa-majac.html tutaj masz instrukcję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się nr. 1, wyglądasz na nim przeuroczo! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia ;), fajny blog. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia :)

    xoxoxo
    Marta :*
    martabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne włosy! :)
    Huraa nareszcie wiosna, tyle czasu na nią czekała, tyle ciemnych i gnuśnych popołudni musiało minąć, zeby wreszcie zaświeciło słońce :)

    osberwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz prześliczną buzię. :) Zaobserwowałam. :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, za odwiedziny i taki miły komentarz :)
    Wkrótce u mnie małe rozdanie, do zgarnięcia kołnierzyk i niespodzianka... kto wie czy nie książkowa, zatem... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma to jak wiosna!
    Bardzo fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Thank you!! You are very sweet!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak, zdecydowanie łatwiej stawiać czoła wyzwaniom w wiosennym słońcu :)Może dlatego, że fizycznie jest dużo lżej, gdy się zrzuci kilogramy zimowej odzieży.

    OdpowiedzUsuń