poniedziałek, 19 marca 2012

Tajemnice




/photos where I am by Marta Wiśniewska/

69 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka !
    zapraszam do sibie rowniez, moze do obserwacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie wolałabym żeby to była rodząca się już wiosna !;)
    ładne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, thanks, dear!!
    I loved the pics, are amazing and the dress is beautiful!!
    We can come be followers?
    Have a great week! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż tu więcej mówić, idzie wiosna :D miejmy nadzieję, że rozgości się na dobre :) Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jaki fajny opis! Ja mam nadzieję, że teraz jest czas rodzącej się wiosny, która zagości już do lata ;)
    _________
    Bardzo dziękuję ;) Szczerze mówiąc też mi się bardzo podobają i jest to część twarzy, która podoba mi się jako jedyna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! jesteś bardzo uzdolniona plastycznie! bardzo podobają mi się podobają zdjęcia :)
    pozdrawiam i także obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pomarańcz jest przpeiekny!
    wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos, I love your dress and your hair are very nice!

    Azzurra-Bellini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, duże zdjęcia :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszesz bardzo mądrze!
    Pewnie masz same szóstki z Polskiego! :))))
    Naprawdę świetnie! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia i piękny opis :)

    zapraszam do siebie jak najczęściej i zapraszam do komentowania :
    look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. "Pewnie masz same szóstki z polskiego" - hihihi :)
    No moja droga, bardzo ładnie, mało kto porywa się dzisiaj na blogu na poetycki opis otaczającej go rzeczywistości :) brawo!

    Jako przyszła nauczycielka stawiam wspomnianą wcześniej przez kogoś "szóstkę z polskiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dziekuje :) ja juz dodalam;d

    OdpowiedzUsuń
  14. great pictures... ur so b'ful .. love the orange dress... nice blog dear if u like mine too may be v can follow each other http://lets-doll-up.blogspot.com/

    A giveaway on ma blog too

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo klimatyczny blog!

    / zapraszam: www.maddiecrush.blogspot.com
    + dodajemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful photographs! :)

    Georgi at 7wonders xx

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna sukienka i cudne botki, a do tego tworzą razem idealny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post, your blog is lovely!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. The photos are very pretty!! xx

    OdpowiedzUsuń
  20. These photos are gorgeous and I love that dress!

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. niesamowicie piszesz, z przyjemnością się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przejrzałam twojego całego bloga, i bardzo bardzo podają mi się zdjęcia, obłędne :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor sukienki jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely photos for a lovely look! Well done...

    (www.the-parisienne.com)
    And maybe we can follow each others?!
    Let me know if you want...

    OdpowiedzUsuń
  25. różowe są swietne, ale wczoraj wykupili mój rozmiar...mam nadzieje,że bd dostawa , bo inaczej bd płakać >.<

    dziękuje za komentarz,oraz zapraszam do siebie jak najczęściej i zachęcam do komentowania :) LOOK-TOOK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia i bardzo ładny zestaw!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. You have a lovely blog!Amazing photos and scenery!
    If you want we can follow each others!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz świetną sukienkę, a do tego ten kolor - <3.

    OdpowiedzUsuń
  29. wcale nie śą takie świetne jak wychodzą na zdjęciach, są dość zniszczone od farbowania. Jednak wiele zawdzięczam nowej odżywce ; ) nie długo recenzja ;>
    zapraszam ponownie
    + świetna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. following bk ur fabulous blog sweety http://lets-doll-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cute pictures! Your orange dress is really awesome and i love your shoes! The denim jacket goes perfectly with it! I think i have the same one:D

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja dodalam, teraz czas na Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No Idea what you're writing sadly, but the photos are gorgeous!

    xoxo
    - http://fashionnfairytale.blogspot.com/2012/03/lost-on-highway-in-middle-of-crossroads.html

    OdpowiedzUsuń
  34. you are so cute! :) amazing photographs.

    OdpowiedzUsuń
  35. Very beautyful pictures!!....i follow you,look my blog;)
    Kisses TheChiPest***

    OdpowiedzUsuń
  36. These are very cool photos!!

    -V
    http://stylishlyme.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny blog :) Może masz ochotę się poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  38. ale ładne zdjęcia ;O i kolor sukienki bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowne zdjecia! czuć na nich wiosne! marze o tym, aby sie przejsc na spacer po lesie i ogladac rozwijajace sie pąki liści :D

    OdpowiedzUsuń
  40. prześliczne zdjęcia, to miejsce ma w sobie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. What a beautiful photos! i love it :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jej! Jakie śliczne zdjęcia, a jak Ty pięknie rysujesz i piszesz! Jestem zauroczona Twoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow... I love your style!!!

    I follow you ;)

    If you want to visit my blog, I will appreciate ...


    http://dressedcrisis.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful photos! <3

    curiousnoora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytasz "W Pierścieniu Ognia"! Super! :) Kocham całą trylogię, ale wg mnie najlepsza część to pierwsza, a druga druga, trzecia -trzecia ;) Mam nadzieję, że również jesteś za Peetą tak jak ja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie już skończyłam. I "Kosogłosa" też :) Po skończeniu całej serii nie potrafiłam się ogarnąć przez długi czas, tak mnie poruszyła ostatnia część. Łzy płynęły strumieniami!
      Tak, jestem za Peetą! Choć w filmie Gale odbiera oddech, to i tak Peeta u mnie wygrywał od samego początku. :)
      Suzanne Collins jest moim mistrzem.

      Usuń
  46. love your dress and shoes! you're looking great!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S> very good blog, following you now

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne zdjęcia.. a ze stylizacji buty the best :P

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wychodzisz na zdjęciach ;)Świetne fotki. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. your pictures are stunning! like your outfit in here =)

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo ładnie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing photos!
    Love the outfit and great blog :D

    xoxo

    http://in-stateoffashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nice blog¡¡¡ I love ur stile¡¡ New follower¡¡ I invite u to visit my blog¡¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  53. zdradziłabyś jakiego szablonu używasz, że masz całe białe tło i obrazki bez obramowania? Bo ja od miesięcy zastanawiam się jak to zrobić i jakoś nie mogę znaleźć. No chyba, że zmieniałaś kodzie HTML :)

    OdpowiedzUsuń