środa, 11 kwietnia 2012

Poprowadź mnie.















48 komentarzy:

  1. wszystkiego naj ;-) prawdziwa dorosłość zaczyna się kiedy wyprowadzamy się z domu i zaczynamy żyć na własny rachunek. To jest dopiero trudne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w zupełności się zgadzam. Zdałam sobie sprawę jak ta chwila szybko się zbliża, nie mogę uwierzyć że już jestem taka "stara" ;))

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia i słowa. Wszystkiego dobrego i duuuzo usmiechu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że dzięki niemu trafiłam na Twojego bloga. Jesteś niezwykle dojrzałą osobą jak na zaledwie szesnastolatkę! Nie chcę sobie nawet przypominać jakim dzieckiem byłam w Twoim wieku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą moją dojrzałością różnie bywa, jak każdemu z nas często mi jej brakuje.
      Bardzo mi miło, dziękuję :)

      Usuń
  5. O jaaaaaaaaaaa, czy to naprawde powiedział Alan Rickman?! Mój ziom! Wszystkiego najlepszego, moja najukochańsza w świecie lamo ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo cudowności mała :*

    Ja mam 21 lat i zaczynam tęsknić za czasami kiedy miałam "naście" lat, naprawdę. Życie przestaje być beztroskie, przemienia się w jedną wielką decyzję którą albo trzeba podjąć, albo rzucić na pastwę losu. Zmagam się z tym pierwszym, brak mi odwagi na drugie.


    ps. inspirujesz! mam sukienkę w takim samym kolorze... i kurtkę bardzo podobną... już wiesz w czym mnie można będzie jutro spotkać na studiach :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, bardzo mi miło w takim razie! :)

      Usuń
  7. Świetny tekst, piękne zdjęcia. Wszystkiego najlepszego Ci życzę z o okazji urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maja mój mistrzu.. Twoje noty są niesamowite, a ja się dziwię tutaj, że Strzała może mieć do Ciebie (Twojego polskiego) jakiekolwiek zastrzeżenia. :* No i wszystkiego najlepszego kochana :*** Kocham, kocham bardzo i na zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjecia, jestes sliczna i te dluuuuugie wlosy <3 love it

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego serca dziękuję wszystkim za życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tu:)
    Samych najlepszości na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz niesamowicie klimatyczne zdjęcia! Bardzo miło się na nie patrzy :)
    Ogólnie całokształt jest świetny. i ubranie. i to jak piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miły komentarz. Dodaję Cię do obserwowanych i pozdrawiam ;-)
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne zdjęcia, świetny blog ;)
    masz ochotę na wzajemną obserwację? ;)
    sunoevolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz przepiękne zdjęcia na blogu

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są te zdjęcia! <3 jestem zakochana.
    Obserwuję, bo inaczej się nie da. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się Ciebie czyta i fantastycznie ogląda :) Też uważam, że masz w sobie mnóstwo dojrzałości, której wielu Twoim rówieśnikom brakuje.
    Dziękuję za odwiedziny, dzięki nim dołączam do grona obserwujących Twój blog. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze... Ja za to jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie zdjęcie genialne :) świetna kurteczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem trochę od Ciebie starsza. Poniekąd każdy rok, który mamy za sobą stanowi krok w dorosłość. Ja to zaczynam czuć mocniej dopiero teraz. Czas opuścić rodzinne gniazdko. Za dwa tygodnie matura :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to w takim razie życzę powodzenia. Na maturze i w dorosłym życiu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się w sumie boję dorosłości...narazie staram się o tym nie myśleć zbyt dużo, choć nie zawsze mi wychodzi. Bardzo fajny cytat ;) Spóźnione, ale sto lat i spełnienia marzeń !^^ Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny blog , chcesz obserwować ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wyglądasz na 16 lat, młodziej ;)

    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś chyba pierwszą osobą która mi to mówi ;)

      Usuń
  25. napiszę to chyba z setny raz, ale kocham Twój sposób jakim piszesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Życie nie jest znowu takie trudne! I wg. mnie ważne jest, żeby zachować na dorosłe lata w sobie kawałek tego dziecka, bo to sprawia, że życie jest jeszcze przyjemniejsze ;)
    +Spóźnione najlepsze życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życie pisze własne scenariusze ale od tego jesteśmy by je dowolnie interpretować :) Spóźnione życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. lovely location.
    xxx
    http://palermostreetstyle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  29. woow! świetne zdjęcia! mają klimat

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka :)
    Pamiętaj, że masz walczyć o marzenia i odważnie kroczyć przez życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nigdy przenigdy o tym nie zapomnę. :)

      Usuń
  31. Really great pictures of you!!! Love the outfit too!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. swietna sukienka i ogolnie stylizacja. ;) zapraszam do mnie. www.lajtilala.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. love the photos!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  34. w Twoim wieku tez byłam tak refleksyjna.
    no i kochałam Alana Rickmana (zanim stał się Snapem na zawsze :( ) w szczególności w teledysku Texas- in demand <3
    Masz bardzo piękne zdjęcia i świetne ciuchy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń