piątek, 25 maja 2012

Ocean dźwięków.









/phot. Agnieszka Łęczycka/

68 komentarzy:

  1. ja czasami lubię ciszę, ale to dlatego, że moja praca jest przeładowana hałasem.
    Bardzo podobają mi się zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham oglądać u cb zdjęcia, duże świetna rozdzielczość i jakość, i fajnie sie na cb patrzy. Masz fajny tiszercik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zdradzić skąd masz bluzkę? :D Zdjęcia są piękne :)
    Też jestem uzależniona od muzyki, pozwala mi odciąć się od mało przyjemnych rzeczy choćby na chwilę. A Florence bardzo mi pomogła przed zabiegiem przegrody nosowej, dzięki jej muzyce przestałam wtedy o tym myśleć i następnego dnia tuż przed operacją byłam spokojna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne, jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne piosenki :)
    no i zdjęcia
    słyszałam kiedyś, że najlepiej zaczynać dzień swoimi ulubionymi piosenkami

    OdpowiedzUsuń
  6. umca umca jaka Majaaaaa <3 <3 <3 !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit! :)
    + jaaaaaaaaak ja Cię wielbię, to no ja cię nie mogę! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, nie ma mnie za co wielbić ;) Ale bardzo Ci dziękuję, aż się uśmiechnęłam. :))

      Usuń
  8. Ja reżyserem uzależniona odmuzyki:) i jakie ty masz długie włoscy:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być tez jestem:)przepraszam za błąd

      Usuń
  9. Dzięki za polecenie książki, będę polować na nią :) A przy okazji - świetny T-shirt... Florence <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacytuję słowa pewnego człowieka, który istotnie wpłynął na moje ucho: 'Music is the face of God' .
    Muzyka towarzyszy mi zawsze i wszędzie i nawet,jeśli jej nie słyszę, to słyszę. :)

    Ciekawy styl pisania, dojrzały, ale to już niejedni powiedzieli w komentarzach :). Przyjemnie tutaj, spokojnie, podoba mi się. Nie ukrywam, że zajrzę do Ciebie pewnie jeszcze nie raz .

    (piękne masz włosy i wspaniałe zdjęcia ! )
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, czyżby chodziło o pana Frusciante? O taaak, on ma wyjątkowy dar wpływania na ucho. I pięknie to powiedział. :)
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  11. świetne zdjęcia, zaczynam obserwować ;) pozdrawiam , nina

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myślałaś o mocniejszym makijażu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej rzadko używam czegoś więcej niż eyelinera. ;)

      Usuń
  13. Ślicznie wyglądasz, tak delikatnie i dziewczęco. No i pięknie piszesz : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia !
    Jesteś śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję! Bardzo ładne zdjęcia, top mistrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie piszesz. Twoje teksty pochłaniam podobnie jak Ty muzykę.. Zazdroszczę stylu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. masz fantastyczne zdjęcia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz u mnie! :)
    Masz prześliczne zdjęcia, są bardzo klimatyczne i miło się je ogląda :)
    Bluzka jest świetna.
    Dodaję do obserwowanych, bo chcę tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :) widać, że masz romantyczną duszę :) też odpływam przy "Breath of life"
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your blog, so I'm a new follower =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muzyka ma w sobie niesamowitą moc. Uwielbiam twoją koszulkę! :D
    PS. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. super koszulka!!! strasznie mi się podoba :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wowww...awesome photos!! And you are so beautiful! My "G+1" for you!
    You have a lovely blog, maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a great weekend!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie piszesz i cudowne zdjęcia. :) Ja też o wiele bardziej wolę muzykę, aniżeli ciszę i jej złowieszczy charakter. W końcu nie bez powodu mówi się "cisza przed burzą".

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Co tam muzyka, co tam bluzka z Florence! Włosy masz piękne! :) To jest naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie napisane.;)
    ładne zdjęcia.; )

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię, kiedy w muzycę odnajduję nastrój danej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się fragment o ciszy. Dotarł do mnie każdym słowem. Niesamowicie operujesz słowem.
    No i Twoja koszulka jest nieziemska ! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjecia i sliczna stylizacja. ;) obserwujemy? zapraszam do mnie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Och, uwielbiam Florence ;)
    A ja zazdroszczę Tobie takich cudownych włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA, trochę męskiej mody ;) http://www.hausoferick.blogspot.com/2012/05/young-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham, gdy ktoś pisze w taki metafizyczny i delikatny sposób. Miód dla serca i umysłu. Sam tak nie potrafię, dlatego wierz mi, podziwiam Cię. Twój blog to naprawdę spacer po niebie. Zdjęcia też masz genialne. No i też lubię Florence and the Machine:D Dziękuję z budujący komentarz. Mam nadzieję, że nie jesteś zła za używanie przeze mnie inicjału M. Po prostu, zbieg okoliczności. Swoją drogą, jak zobaczyłem, że napisałaś, to już się przestraszyłem, że to ta moja M...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, nie mam o co być zła! Wszystkiego dobrego Ci życzę, więcej uśmiechu! ;)

      Pięknie Ci dziękuję za miłe słowa! :))

      Usuń
  33. świetne zdjęcia , bluzka genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Photos are wonderful!
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmm..co racja to racja,że włosy to ja bym Ci ukradła <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszulka z Florence - absolutnie oszalałam <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne zdjęcia!!!

    obserwujemy? ;* ja już.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna koszulka i marynarka ma piękny kolor ;) Bardzo ładne masz włosy. Obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  39. The last photo, in black and white, is amazing!If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealnie połączyłaś wszystko razem :) Gratuluję :) Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ciekawy blog :) wiele dobrych wpisów :) zapraszamy również na naszego bloga może znajdziesz w nim coś inpirującego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajne zdjęcia .

    zapraszam do mnie ♥ : http://cukierpuderlamerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej! ;**
    Byłaś obserwatorką mojego poprzedniego bloga (TooSweetCookies.blogpsot.com). Teraz zmieniłam adres, tematykę i większość rzeczy na blogu, ale mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie równie często jak wtedy! ♥

    Nowy Adres- www.DziewczynawNerdach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. aj toż to moja ukochana bluzka z Florence! <3 tak bardzo mi się podoba, że prawie nigdy jej nie zakładam, żeby nie poplamić i nie zniszczyć ;) pozdrawiam miłośniczkę wspaniałej muzyki i zapraszam na swój odświeżony blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekam niecierpliwie na nowy post !

    +zapraszam do mnie , całkiem nowy początek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowne zdjęcia. <3 u mnie nowy post. zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapraszam na mój nowy blog, gdzie będę spisywać wspomnienia z czterech lat pracy jako modelka oraz postaram się rozwiać wszystkie mity krążące wokół tego - bądź co bądź - zawodu ;-)

    http://www.wieszaknawybiegu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem oczarowana! Nie dość, że masz świetny styl, to jeszcze niesamowicie piszesz i w dodatku kochasz muzykę! :)

    Czyżbyś lubiła Florence? Ja ją uwielbiam, jest dla mnie ogromną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham Florence and the machine :D
    Widziałam ten t-shirt i o mały włos sobie go nie kupiłam :D
    No trudno...
    A zdjęcia śliczne.Mega inspirujące.
    Pozdrawiam
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz bardzo delikatny i subtelny styl pisania, zajrzałam do Ciebie przypadkiem, ale sądzę iż będę robić to regularnie. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki opisujesz muzykę, jakbyś otwierała najgłębsze zakamarki swojej oraz wszystkich ludzkich dusz. Miło jest czytać niemal własne myśli, dziękuję Ci za te wspaniałe doznania. + Zdjęcia niemal bajkowe, masz bardzo zdolnego fotografa.

    w wolnej chiwli możesz zajrzeć :navybluecatherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny blog : D uwielbiam !
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń