sobota, 5 maja 2012

Szczęśliwe powroty.










/phot. Agnieszka Łęczycka/

80 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładną fryzurę ♥

    www.toosweetcookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam to jak piszesz! Piękne miejsce, świetnie wyglądasz, śliczna sukieneczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie piekne zdjecia! moglabym ogladac i ogladac :) dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :)))

    Przepiękne zdjęcia, lubię miejsca nad wodą. Przypomniało mi się, że kiedyś już byłam na Twoim blogu. Widziałam ten niepokojący rysunek z okiem. Piękny, ale straszny jednocześnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to w takim razie dziękuję także za Twoje powroty! ;)

      Usuń
  6. Oh my..your pictures are totally wonderful :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona tymi zdjęciami! :) Świetny fotograf, piękna okolica i bardzo zdolna modelka :)
    Nie dziwię się wcale, że za tym tęsknisz.
    Powodzenia w porządkowaniu rzeczywistości blogowej i pewnie nie tylko.
    iw

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zestawienie bieli i jasnego jeansu, dlatego bardzo podoba mi się ten zestaw:) Sama poszukuje idealnej białej sukienki na lato, może w końcu trafię na tą jedyną:P
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie i romantycznie, a sukienka(albo spódniczka?) jest przeurocza i szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piszesz! W dodatku Twoja sukienka jest taka dziewczęca, wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie same balerinki tylko beżowe :) Przepiękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjecia, i bardzo klimatyczne miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne miejce , genialne zdjęcia :D dodaje do obs. licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia! No i Ty na nich pięknie wyglądasz! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i świetne zdjęcia <3
    Obserwuję i liczę na rewanż http://s0meonelikeme.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  16. też strasznie lubię wracać do takich miejsc. przepiękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w jakościach tych zdjęć !
    Ładnie wychodzisz ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. ale rewelacyjnie wyglądasz! uwielbiam takie blogi :)
    może masz ochotę się poobserwować? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Great photos!
    xx
    http://confettifashionblog.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sukienka! Super blog, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję :) Fajnie piszesz :) dobrze mi się czytało Twoje słowa!:)
    Masz śliczne włosy wiesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz ślicznie! Sukienka jest przecudowna, ale nie o tym chciałam:) Pięknie piszesz, brakuje mi zawsze na blogach czegoś od serca. Być może taka już moja natura, że staram się wyszukać drugie dno nawet w rzeczach z pozoru błahych, jak choćby modzie:) Myślę, że nawet ubrania potrafią wyrazić to o czym myślimy, a dodatkowo wzbogacając to o opis, po prostu chce się tu wchodzić:) Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję, że słowa będą płynąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Aż się uśmiechnęłam do Twojego komentarza :)

      Usuń
  23. Przepiękne zdjęcia i świetny set.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Woda niesamowicie hipnotyzuje - nic tylko siedzieć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia piękne <3 i strój, delikatnym wiosenny

    ps, Każda dziewczyna powinna mieć takiego prywatnego Chucka Bassa ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak tak! Wciąż na niego czekam ;))

      Usuń
  26. zdjęcia wyszły przepięknie! a sukienka jest oszałamiąca - skąd pochodzi? :) obserwujemy?
    pozdrawiam, http://deleks.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sukienka ;) Koszula z sh, a spódniczka ze Stradivariusa.

      Usuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz :) Miejsce również niesamowicie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz! śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prze piękna sesja! :D Bardzo klimatyczna! Zestaw piękny, dziewczęcy :) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz genialnie! Jestem oczarowana, zauroczona! <3




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw. boska jest ta sukieneczka i pięknie wygląda w połączeniu z jeansem.. + kapeluszz <333

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz tak uroczo i cudownie! baardzo podoba mi się połączenie tej sukienki (która jest oszałamiająca) z jeansową kamizelką <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet nie wiesz jak mi się miło zrobiło, że znów mnie odwiedziłaś :). Dziękuję, za komentarz. Fajnie jak ktoś uważa moje zwykłe zdjęcia za ładne :D. Ale Ty masz o wiele ciekawsze!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia i włosy.
    Miło jest spędzić dzień nad takim ładnym jeziorem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  36. genialnie połączyłaś sukienke z kamizelką !

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze jest mieć takie miejsca, która napawają Cię spokojem. I wszystkie twoje rozterki gdzieś ulatują.

    OdpowiedzUsuń
  38. ale tam pięknie . zabierz mnie tam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tarnowskie Góry serdecznie zapraszają! ;)

      Usuń
  39. bardzo fajnie piszesz. :* śliczne zdjęcia. :)
    + Wklejasz normalnie teledysk z youtuba do notki, a następnie wchodzisz w HTML i tam zmieniasz proporcje teledysku. :))) Zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne miejsce, bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne zdjęcia! magiczne miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję Wam wszystkim, bardzo bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki za miłe słowa :) u Ciebie widzę śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowna sukienka i kamizelka:) do tego masz prześliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne miejsce, a Ty jesteś jego ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczarowałaś mnie swoim setem <3

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam takie dziewczęce zestawy *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. Boziu, cudowne zdjęcia. outfit również! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie piszesz, czyta się Ciebie z zaciekawieniem, będę tu wracać. Zdjęcia faktycznie piękne. pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie piękne zdjęcia! Ale sie cieszę że cię znalazłam, uwielbiam taki dziewczęcy, lekko hippie look. Obserwuję, nie ma co!

    Pozdrawiam cieplutko, Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna sukienka, fajnie ją zestawiłaś:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne zdjęcia, śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęknie !!!!!!!

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowna sukienka! prześlicznie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz:) Cudowna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Very nice look! love the place and the photos! :)

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  57. Trafiłam przez przypadek i zostanę na dłużej. Twój blog wnosi pewną magiczną lekkość do internetowego światka z tektury. Mój blog o modzie nie traktuje, dlatego bardziej niż na zdjęcia i stylizacje (choć przyznać muszę, ciekawe i jak najbardziej udane) zwróciłam uwagę na to, co przekazujesz wirtualnym piórem, a piszesz - czarując. Pozdrawiam Cię ciepło i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Cieszę się, że do mnie trafiłaś! Co prawda mój blog dopiero zaczyna raczkować, ale pomalutku do przodu... Tymczasem dodaję do "czytanych" :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zdradziłabyś jakiego szablonu używasz, że masz całe białe tło i obrazki bez obramowania? Bo ja od miesięcy zastanawiam się jak to zrobić i jakoś nie mogę znaleźć. No chyba, że zmieniałaś kodzie HTML :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, bo naprawdę dłuuuugo kombinowałam i użyłam chyba wszystkiego ;)

      Usuń
  60. Hej, niedawno zmieniłam adres bloga z gooddamnmoment na http://madame-chocolate.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy, odmieniony blog! ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. masz bardzo artystyczne zdjęcia! sukienka jest piękna, i opaska na włosy właśnie takiej szukam

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale fajne zdjęcia , bardzo mi się podobają . Boska sukienka i opaska . Zapraszam do mnie w wolnej chwilii ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna z Ciebie dziewczyna :) Stylizacja lekka i pełna dźwięku :) Na pewno zajrzę , tu jeszcze nie raz :)
    Tymczasem obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń